- و سینما وقتی مرد که یه انی امروز برگشت گفت بدو لولا بدو نسخه کپی شده و بنجل شانس کور کیشلوفسکی ئه.آخه مرتیکه کیشلوفسکی حتی تخم منم نیست چه برسه به فیلمساز فلسفی یا خفن بودن یا حتی مقایسه اش با تام تیک ور و هال هارتلی.
- دکور مراسم اسکار جدن خفن بود من تو کفش ام و موندم چطوری این دکور ول دادن.همینطوری بی ربط.خاستم یه زری زده باشم.
-درباره الی دیدم بالاخره.راجبه اینکه بهترین فیلم سینمای ایران بود و اینکه برای من یه چیزی بود در حد بازگشت و بنیشمنت حرفی نمیزنم چون اصولن نمیتونم واسه چیزایی که دوسشون دارم دلیل بیارم و ازشون حرف بزنم.فقط میخام بگم منی که نزدیک دو-سه سال بود توی تخمی ترین اتفاقات گریه ام نگرفته بود و حتی وقتی خودم میزدم که گریه کنم یه قطره اشک هم در نمیومد از چشمام تو یه سکانس این فیلم از شدت استرس رسمن گریه ام گرفت.من دیوانه فیلمایی ام که آدم له میکنن.فیلمایی که که به تماشاگر باج نمیدن و وظیفه خودشون نمیبینن که تماشاگر حس قشنگ پیدا کنه بعد از فیلم.فیلمایی که وقتی تموم میشن نتونی از جات بلند بشی از بس که تو طول فیلم مشت خوردی ازش.مثه بازیهای مضحک. درباره الی همچین فیلمی بود.
(کاش یک بلاگ خفن و درس حسابی داشتم.خفن و درس حسابی نیستم پس بلاگ خفن و درس حسابی هم ندارم)


labels: , ,
 

0 نظرات:

 
>